czwartek, 30 lipca 2020

Time Out Color Magic Mousse. Pianki koloryzujące - idealny sposób na szaleństwo na włosach.

Wiecie jak bardzo lubię eksperymentować z włosami i ich kolorem, prawda? Włosy farbuje sama od ponad dwudziestu lat. Owszem raz na jakiś czas oddaje się w ręce fryzjerki ale w większości czasu ufam swoim umiejętnościom i produktom dostępnym na rynku. Nie jestem specem ale nie jestem też zielona i mogę o każdej farbie do włosów coś powiedzieć. Ostatnio jednak w moje ręce trafił trochę inny produkt. Przede wszystkim jest to koloryzacja półtrwała, która zmywa się po kilku myciach. Jesteście ciekawi jak się sprawdziła na moich włosach? Zapraszam.


Pianki koloryzujące Time Out to propozycja dla każdej kobiety pragnącej wyróżnić się oryginalnym kolorem włosów. Efekt koloryzujący utrzymuje się od kilku do kilkunastu tygodni w zależności od intensywności mycia włosów i użytych środków myjących. Kolor wypłukuje się całkowicie,  nie wnika bowiem w głąb łuski włosa tak jak trwała farba.
W ofercie znajdziecie 8 najmodniejszych kolorów:
  • Neon Pink - 01
  • Mysterious Ruby - 02
  • Crazy Pink - 03
  • Subtele Purple - 04
  • Fire Red - 05
  • Lovelu Blue - 06
  • Bold Turquise - 07
  • Marvellous  Dark Blue - 08
Więcej o piankach znajdziecie na stronie


Pianki Time Out znajdują się w różowych kartonikach. Informacji jest sporo, jednak te najważniejsze wydrukowane są na wewnętrznej części opakowania. Żeby się do nich dostać musimy rozerwać kartonik i przeczytać pełną instrukcję użytkowania. Pianka umieszczona jest w metalowym pojemniku. W opakowaniu poza pianką znajdują się rękawiczki.
To skoro już wszystko mamy możemy przystąpić do aplikacji.
Aplikacja
Piankę pozostawiamy na włosach na 20 minut, a po tym czasie spłukujemy aż woda będzie przezroczysta.


Efekt. Mysterious Ruby, Subtele Purple i Fire Red. Zaczęłam od najjaśniejszego kolory czyli Subtle Purple. Efektu nie było praktycznie widać. Moje włosy były zbyt ciemne na ten odcień.
Efekt poniżej.


Najlepiej na moich włosach sprawdził się kolor Fire Red zobaczcie. Ostatnie zdjęcie to efekt po 5 myciu. Całkowicie kolor zmył po 7 myciu ale zaraz zrobiłam kolejne farbowanie.



Podsumowując.

Gdzie kupić?
Cena standardowa bardzo atrakcyjna, to około 10,00 zł za  pojemność 75 ml.


Co myślicie o takim małym szaleństwie? Skusilibyście się czy raczej nie eksperymentujecie z włosami i takimi kolorami?


13 komentarzy:

  1. Jestem ciemnym szatynem. Latem moje włosy rudzieją od słońca - pamiątka po Babci :) A ww. produkt będę polecać znajomym Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio włosy farbuje u fryzjera po robię ombre albo sombre. Taka farba zmywalna mnie kusi czasem :D chciałabym właśnie zrobić sobie takie włosy lekko różowe albo liliowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie farbuję włosów od dawna. Wolę swoje naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że czasem można zaszaleć.
    Kiedys lubiłam takie fryzury, teraz wolę swoje włosy naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt szczególnie na lato . Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się bardzo, przygarnęłabym różową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawa opcja jeżeli chodzi o szybkie farbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla tych co lubią eksperymentować to chyba fajna opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takich informacji szukałam 😍 dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Pianki koloryzujące to innowacyjny produkt, który nadaje Twoim włosom wyjątkowy wygląd. Dzięki nim możesz stworzyć efektowne fryzury, dodając subtelne odcienie lub intensywne kolory. Pianki koloryzujące są łatwe w użyciu - wystarczy nałożyć je na wilgotne włosy, rozprowadzić równomiernie i osuszyć suszarką. Efekt utrzymuje się przez wiele dni, dając Ci możliwość eksperymentowania z różnymi kolorami i stylami. Spróbuj pianek koloryzujących i odkryj swoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)