piątek, 17 maja 2019

Pucked Up. Helena Hunting - recenzja książki.

24/2019

Ostatnio pogoda nie zachęca do wyjścia z domu kiedy wieje lub pada deszcz. Jednak ma to swoje plusy bo więcej czasu możemy poświęcić na czytanie. Przez ostatnie dni towarzyszyła mi książka "Pucked Up" drugi tom z serii Pucked. Jakie wrażenia wywarła na mnie książka? Zapraszam do czytania.


Opis z okładki:


Seria Pucked opowiada o chłopakach z drużyny hokejowej i ich perypetiach z dziewczynami. O pierwszym tomie serii pisałam tu >klik<
W tej części głównym bohaterem jest Miller "Buck" Butterson i Sunshine "Sunny" Waters. Bohaterowie są powiązani z poprzednią częścią Miller to przyrodni brat Violet, a Sunny to siostra Alexa. Cała historia nie ma większego powiązania więc spokojnie można zacząć czytanie od drugiego tomu.
Miller ma reputacje kobieciarza, który wykorzystuje hokejowe króliczki. Jednak przychodzi czas kiedy chce się ustatkować i mieć dziewczynę, niestety z taką reputacją to nie jest takie proste. Pojawiające się zdjęcia w mediach społecznościowy gdzie chłopaka otaczają liczne dziewczyny utrudnia odbudowanie reputacji. Między Millerem i Sunny zaczyna coś iskrzyć jednak brat i przyjaciółka  dziewczyny uświadamiają ją, że to nie jest chłopak dla niej.
Czy uda mu się zdobyć zaufanie Sunny? Czy Alex pozwoli zbliżyć się Millerowi do swojej siostry? O tym oczywiście dowiecie się czytając "Pucked Up" 


"Pucked Up" to zdecydowanie erotyk lecz napisany w przezabawnym stylu. Wiele zabawnych sytuacji spotyka naszych bohaterów plus ich teksty tworzą połączenie wyjątkowo śmiesznej komedii erotycznej. Plusem według mnie jest to, że podczas czytania skupiamy się na losach bohaterów przez co same sceny seksu nie wydają się wulgarne czy przerysowane. Jest ich kilka w całej książce i czasem towarzyszy im zabawna wpadka w łóżku. 
Jeśli są tu dziewczyny, które lubią czytać erotyki to zdecydowanie polecam to pozwoli spojrzeć na ten gatunek literacki nieco z innej strony. Osoby, które lubią czytać komedie i nie straszne im słowa "cipka" "kutas" i tym podobne też odnajdą się w tej książce. Jeśli znajdują się tu osoby, które w książkach poszukują czegoś głębszego zdecydowanie nie polecam.

Autor:Helena Hunting
Tłumaczenie:Magdalena Siewczyńska - Konieczny
Seria: Pucked #2
Gatunek: erotyk
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Ilość stron: 456
Data wydania: 17 kwietnia 2019 

Książkę możecie kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie.

http://szostyzmysl.com.pl/

Książkę zgłaszam do wyzwania:
http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2019/04/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie.html



Sięgacie po erotyki czy to raczej nie jest Wasz ulubiony gatunek?

16 komentarzy:

  1. Na ten moment, nie mam ochoty na tego typu książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, jednak to nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Sylwia. Bardzo ciekawy opis. Myślę, że dobrzy by mi się czytało! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzę z ciekawości. Nigdy nie czytałam tego typu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że fajnie by mi się czytało tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie czytałam żadnego erotyka..aż zaskakujące..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to mój ulubiony gatunek-raczej nie sięgnę po tą książkę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja, ale książka raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie. Mam uraz do erotyków :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tych Greyów się posypało

    OdpowiedzUsuń
  12. Myśle że dam tej książce szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta chyba niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)