sobota, 16 czerwca 2018

Naobay. Moisturizing peeling. Nawilżający peeling do twarzy.

Kiedy kończy się opakowania kosmetyku, który bardzo lubię zastanawiam się czy kupić kolejny czy jednak sięgnąć po coś innego, nowego...
Właśnie peeling Naobay stał się takim moim ulubieńcem i trochę żal, że opakowanie już puste.
Zapraszam na recenzję.


Opis:
Naobay Moisturizing peeling delikatnie złuszcza skórę twarzy, usuwając martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia, a także redukuje zmaraszczki. Peeling zawiera oliwę z oliwek, masło shea oraz olej ze słodkich migdałów oraz ekstrakt z Gotu Kola, które koją skórę po wykonanym peelingu.

 Zacznę od opakowania, które jest bardzo skromne i proste. Biała tubka, czarne napisy, a do tego drewniana nakrętka to cechy, które charakteryzują peeling Naobay.
Zapach peelingu jest mało wyczuwalny. Konsystencja dosyć rzadka i to chyba jedyny mały minus tego kosmetyku. Drobinki w peelingu są bardzo drobne ale jest ich sporo i dobrze wyczuwalne podczas wykonywania masażu twarzy. Skóra po peelingu jest przyjemnie gładka i wyczuwalnie nawilżona, martwy naskórek usunięty. Przy tym zero podrażnień i zaczerwień.


Pelling o pojemności 100 ml kupimy w cenie około 68,00 zł

Używaliście tego peelingu? Jak się u Was spisał?
 

34 komentarze:

  1. lubię kosmetyki tej marki, jest naprawdę godna polecenia choć peelingu jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingi lubię, coś czuję, że by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam peeling z Loreal, ale ten też bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale uwielbiam peelingi do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze tego peelingu, ale może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sklad :) nie znam tego peelingu ale brzmi obiecujaco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krem pod oczy tej marki i całkiem dobrze mi się sprawdza ;) Peelingu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh... lubię takie produkty!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię peelingi, a ten bardzo mnie kusi. Jestem ciekawa jak u mnie sie sptrawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie takie podstawowe, ale jak dla mnie bardzo ładne :) co do peelingu wolę kiedy są mocniejsze, więc nie wiem czy bym go polubiła, ale myślę, że może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie korci mnie aby spróbować jednak za tak nie dużą pojemność nie byłabym skłonna dać tyle pieniędzy. Może go Kiedyś wypróbuję jak będzie na jakiejś fajnej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam krem Naobay, ale go puściłam dalej w świat, bo kompletnie się u mnie nie sprawdził. Od tamtej pory więc jestem zrażona do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć witam cię bardzo serdecznie w tym Piękne aczkolwiek pochmurny poniedziałkowy dzień z kosmetykami tej marki miałam do czynienia już nieraz poznałam tą markę Dzięki bodajże w pudełku kosmetycznym albo Shiny Box albo B Glossy w którymś z tych pudełek wystąpiła i bardzo polubiłam kosmetyki tej marki z tym peelingiem też chętnie się zapoznam Tym bardziej że ma właściwości nawilżające i A teraz bardzo tego potrzebuję gdyż choruje na cukrzycę i moja skóra jest bardzo sucha ciągle muszę ją nawilżać i ciągle Poszukuję czegoś fajnego więc z pewnością skorzystam z tej rekomendacji Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa przyjemności w ciągu tygodnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam okazji stosowac tego produktu i raczej nie skusze sie, poniewaz cena troszke za wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi i bardzo możliwe, że go sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!


    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go jeszcze, ale chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cena troche odstrasza :) ale jeśli idzie w parze z jakością, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajnie się prezentuje może kiedyś wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze się zapowiada, może warto spróbować ale trochę drogi jest.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze kusi, żeby spróbować coś innego;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O tej firmie słyszałam ale nic nie miałam, chętnie zapoznam się z tym peelingiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dość spora cena, ale opis zachęca. Ja z tej marki nie miałam jeszcze nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czuję się kuszona, chętnie bym przetestowała ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  27. Spora cena jak za peeling do twarzy, nawet przy tak dobrych efektach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie to za drogo, ale zakrętka bardzo mi się podoba. hihihi

    OdpowiedzUsuń
  29. Cena trochę wysoka ale grunt że spełnia swoją rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skład wydaje się bardzo ciekawy i mam chęć wypróbować coś z Naobay. Tylko zastanawiam się, czy on nie jest za ostry dla dkóry wrażliwej i naczyńkowej. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Sylveco – peeling do twarzy mechaniczny jak dla mnie jest najlepszy. Przetestowałam naprawdę wiele peelingów i tylko ten zdaje egzamin.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)