czwartek, 12 kwietnia 2018

Moja Polska. Katarzyna Sołtyk - recenzja książki.

Dziś książkowo ale tym razem książka dla dzieci. Pamiętam odkąd syn był mały częściej sięgałam po książeczki, z których mógł się nauczyć czegoś niż bajki. Teraz jego półki z książkami wyglądają tak, że bajek jest tylko kilka, a reszta to książki naukowe, encyklopedie itp.
Książka, która chcę Wam pokazać to książka o naszym pięknym kraju. Zapraszam. 


Opis z książki:


Książka w grubej oprawie prezentuje się świetnie. To co ją wyróżnia to piękne rysowane ilustracje. 
Czego dowiemy się z tej książki? Oj bardzo dużo...


Gdybyście zapytali wasze dzieci z czy lub z kim kojarzy im się Polska? Jak myślicie, co by odpowiedzieli? Mój syn odpowiedział, że z Morzem Bałtyckim:)
Z tej książki nasze pociechy dowiedzą się o wiele więcej. Zaczynając od symboli narodowych poznajemy historię Polski.
Dowiemy się gdzie w Polsce znajduje się największy zamek, które jezioro jest największe,  poznamy polskich pisarzy, naukowców. Oczywiście nie mogło by zabraknąć w tym wielkim gronie naszego papieża Jana Pawła II.
Przeczytam również o gwiazdach sportu i poznamy tradycyjne polskie przysmaki.









Czy czegoś brakuje w tej książce? Myślę, że nie. Wszystko co dzieci powinny wiedzieć o swoim pięknym kraju zostało zawarte w tej pięknej książce.
Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku od  6 do 12 lat ale myślę spokojnie, że to grono można poszerzyć o dzieci młodsze jak i te trochę starsze.
"Moja Polska" to idealny prezent dla dzieci, które uwielbiają czytać o Polsce, zwiedzać i poznawać zakątki naszego kraju.
 

Autor: Katarzyna Sołtyk
Ilustracje: Elżbieta Moyski 

Wydawnictwo: Wilga
Ilość stron: 144
Data wydania: 14 marca 2018
Książkę możecie kupić na stronie wydawnictwa w promocyjnej cenie 26,24 zł >klik<

https://www.gwfoksal.pl/



A czy Wasze dzieci lubią takie książki? A Wam moi drodzy z czym kojarzy się Polska? 

23 komentarze:

  1. Sporo ciekawostek z tej książki dzieci mogą się dowiedzieć. Ciekawa pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna książka, coś dla większych dzieci a nawet dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój najmłodszy jeszcze za mały na nią, ale to fajna propozycja dla starszaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowa recenzja. Książka wydaje się naprawdę fajna, pomocna, a do tego pięknie wydana. Mnie Polska kojarzy się z pięknymi górami. :)) Pozdrawiam radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo iż wyrosłam z tego wieku , sama chętnie bym ją przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zerkałam na nią, ale dla nas jeszcze za wcześnie na taką pozycję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wydana i bardzo wartościowa dla młodszych pokoleń. Popieram takie publikacje w 100 procentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze, że takie książki powstają :) ładne, kolorowe, a przede wszystkim bogate we widzę wręcz niezbędną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie patriotyczne książeczki zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna taka książeczka w sam raz dla takiego brzdąca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, bo dzieciom warto pokazywać to co najpiękniejszego mamy:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne w sumie najbardziej pod dzieci :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie przyjemnego z pożytecznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna książką, myślę, że przyda mi się niebawem. Zakupię ją raczej.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/to-co-widze-bez-ciebie-peter-bognanni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że powstają takie informacyjne książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ta książka jest cudownie wydana! Myślę, że nada się nie tylko dla dzieci ale również dla obcokrajowców którzy chcieliby lepiej poznać nasz kraj - oczywiście jeśli jest w języku angielskim albo znaliby nasz język na podstawowym poziomie ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna książka, nigdy podobnej nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna książeczka, każdy maluch powien co nieco wiedzieć o swoim kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie prezentuje sie ta ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako dziecko uwielbiałam czytać takie książki, także na pewno warto zaopatrzać swoje dzieci w takie pozycje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)