piątek, 27 kwietnia 2018

Eyebrow Expert. Zestaw do stylizacji brwi - Delia Cosmetics.

Ostatnio większość wpisów na moim blogu to recenzję to książek. Dziś przyszła pora na kosmetyki. Jakiś czas temu otrzymałam naprawdę sporą paczkę od Delia Cosmetics z produktami do pielęgnacji brwi. Dziś o jednym z nich. Zapraszam.


 Opis z opakowania:
Z zestawem do stylizacji brwi Delia Cosmetics Eyebrow Expert podkreślasz atrakcyjne rysy Twojej twarzy i zadbasz o charakter Twoich brwi.
Zestaw zawiera wosk, dwa pudrowe cienie w naturalnych kolorach i wygodny pędzelek z dwoma ukośnymi końcówkami.
Więcej na stronie >klik<


 Eyebrow Expert to świetny zestaw zapakowany w niewielkie pudełko w prostej oprawie. Zestaw składa się z 2 cieni, wosku i pędzelka. Dodatkowym plusem jest lusterko znajdujące się wewnątrz mini paletki.





 Może zacznę od tego, że nie jestem wymagająca co do produktów do  brwi bo do tej pory jedynym kosmetykiem jakim używałam była zwykła kredka. Co za tym idzie nie mam doświadczenia jakie cechy powinien posiadać taki kosmetyk.
Dla mnie jako laika najważniejsze jest aby brwi wyglądały naturalnie.


Dzięki tej paletce malowanie brwi stało się o wiele prostsze i wygodniejsze. Niestety natura nie obdarzyła mnie pięknymi brwiami raczej cienkimi i rzadkimi.
Po nałożeniu cienia na brwi można zakryć puste miejsca i sprawić by wyglądały na gęstsze, ą przy tym nie są przerysowane.
Wosk nałożony wcześniej przyciemnia cień i sprawia, że makijaż brwi staj się trwalszy.
Na zdjęciu poniżej zdjęcia cieni z woskiem i bez.


Podsumowując zestaw do stylizacji brwi Eyebrow Expert to świetny kosmetyk, który zadowoli nie jedną z nas . Sprawi, że brwi będą wyglądać pięknie i naturalnie.
Cena takiej paletki to 19,90 i kupicie ją tu >klik< 


A tak prezentuje się zawartość całej paczki. Wszystkie recenzje wkrótce.

 


https://www.delia.pl/pl/
 

21 komentarzy:

  1. Laikiem to i ja jestem w malowaniu brwi i korzystałam podobnie jak Ty jedynie z kredki. Teraz powolutki zapoznaję się z tym zestawem i muszę przyznać, że sprawia mi to frajdę. Do tej paletki jeszcze nie doszłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę kredkę. Kiedyś próbowałam z cieniami.. ale nigdy efekt nie był taki jak chciałam. Chyba kredką zwyczajnie mi łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tym zestawem do stylizacji. Może w końcu go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zestawu jeszcze nie próbowałam, ale z innych produktów z paczki jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki ładne :) Ile cudności do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle tego jest i widziałam to juz na kilku blogach mega mega zestaw <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o tym produkcie, a z racji tego, że skończyła mi się kredka z Maybelline, będę musiała spróbować czegoś nowego :D

    https://luxwell99.blogspot.com/2018/04/cudenka-czyli-co-przyszo-mi-ze-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla kogos, kto stosuje tego typu rzeczy na codzien to swietna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic z marki Delia nie udało mi się testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się odcienie! Fajnie, że Delia wprowadziła tyle kosmetyków do brwi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawu do stylizacji brwi nie używałam, ale zauważyłam, że masz taką samą koronkową maskę jak ja. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile tego :D Zestaw fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brwi traktuję trochę po macoszemu, chyba trzeba to zmienić!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja co prawda preferuję kredki do brwi, ale czasem i cieni używam:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam paletek od niedawna, ale tej konkretnej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie maluję swoich brwi, także tym razem produkt nie dla mnie, choć wydaje się całkiem przyzwoity. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)