czwartek, 9 października 2014

TOP FAN

Chciałabym aby zaczęło się dziać na tym moim blogu. Widzę jak ciężko się przebić gdy blogów jest mnóstwo.
Początki są trudne - tak, tak wiem. Ale nie chcę się poddawać zaraz na początku...
Dlatego chcę Was trochę zachęcić do komentowania moich wpisów tu na blogu jak i na facebooku.

Nagrody jakie dla Was przygotowałam w podziękowaniu są skromne ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci.
Nie instaluję żadnej aplikacji tylko ja będę obserwować Waszą aktywność. Liczą się szczególnie komentarze blogowe, później na fb. W drugiej kolejności udostępniania wpisów i na końcu lajki. Zaproszenie znajomych również mile widziane :)
A teraz to co dla Was przygotowałam w ramach podziękowania :)




A więc mam:
2 komplety naklejek na paznokcie ( o których pisałam tu i tu )
cień w kolorze złota
naszyjnik w kolorze złota
3 flakoniki ozdób do paznokci
próbki: przyspieszacz opalania oraz szampon diamentowy połysk)
UWAGA:
- do zestawu może jeszcze coś dojść (jeśli będzie duże zainteresowanie)
- jeżeli nie będzie odzewu przynajmniej kilku osób anuluje Top Fana
- wszystko jest nowe, nieużywane
- wysyłkę sponsoruje ja tylko na terenie Polski.

2 komentarze:

  1. Oo super :) te naklejki na paznokcie to byłoby dla mnie coś :) juz tak dawno nic na pazurkach nie miałam ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna sprawa z tymi naklejkami no i nie odpryskuje jak lakier :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)