środa, 22 października 2014

W świecie prehistorycznym

Lubicie korzystać z promocji? Bo ja bardzo. Ostatnio wielkie miasta organizują raz na jakiś czas promocję na różne atrakcję. Nazywa się to Happy Weekend.
W dniach 26 - 28 wrześnie zorganizowany był w Malborku ( woj. pomorskie)
W ofercie promocyjnej znalazło się kilka restauracji, pizzeria i...Dinopark Malbork , który zaoferował bilety w promocyjnej cenie 10zł od każdego.





Ceny normalnych biletów to 16 złotych ( ulgowy) i 19 złotych (normalny)
W cenie biletów możemy zobaczyć: 
* ścieżkę edukacyjną czyli 40 ruchomych dinozaurów na ścieżce o długości 1350 metrów,
* mini zoo gdzie można zobaczyć Muflony, Alpaki, Daniele, Kangury, Kózki Karłowate i kilka innych zwierzątek,
* muzeum skamieniałości gdzie można zobaczyć kolekcję skamieniałości stanowiących szczątki zwierząt i roślin oraz ślady ich działalności zachowane w skałach. 
* plac zabaw naprawdę świetny gdzie dzieciaki mogą  poszaleć tyle na ile starczy sił.






Dodatkowo na terenie Parku znajdują się jeszcze atrakcje takie jak:
* Jumpy Park - Park linowy  MALBORKSTONES
*  laserowy tor przeszkód 
* kino 5D Extreme 
* kraina zabaw czyli takie małe wesołe miasteczko
Ponadto znajdują się punkty gastronomiczne, sklep z upominkami.

Chodzenia jest mnóstwo i jeśli pogoda pozwoli i nasza kieszeń ;) można zaplanować atrakcji na cały dzień.
Dla mojego 5 letniego syna była to frajda tym bardziej, że nie wiedział gdzie jedzie. 
Dinozaury wydają dźwięki, ruszają głową, ogonem, powiekami, a nawet brzuchem – imitując oddychanie!
Nawet dla mnie "starej" była to fajna zabawa.
Szczerze mogę polecić to miejsce jako fajna atrakcja dla rodzin z dziećmi i nie tylko.





Wszystkie zdjęcie są wykonane przeze mnie lub mojego męża.

8 komentarzy:

  1. żałuje że przegapiłam taka okazję ze zdjęć mi się park podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Przyjemnie się to czyta. Może kiedyś się tam wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam Byłam i polecam :) fajne jest to że każde "zwierzątko" można dotknąć , zrobić sobie zdjęcie. Park jest usytuowany w części ogromnego parku Malborskiego (bardzo ładnego z resztą:) )
    Gdzie jeszcze lubicie spędzać czas z synem?

    http://kapitestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w galerii jakiś czas temu postawili kilka takich dinozaurów :) fajna sprawa, ale jeden biedak ucierpiał, ogon mu urwali. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak dzieci, które bardzo "kochają" zwierzątka ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)