niedziela, 12 października 2014

Zielono mi

I znów lakierowo... 
Drugi mój ulubieniec paznokciowy niezawodny i zawsze pomocny ;)
Kto zna lakiery od MollonPRO ?





Ja poznałam dzięki uprzejmości firmy :)
To świetne profesjonalne lakiery lakiery, które długo utrzymują się na paznokciach, świetne żywe kolory, idealne krycie przy jednej warstwie lakieru, idealna konsystencja.
Na moich paznokciach połączenie lakierów : NAIL LACQUER nr 125 i SAND LAQUER nr 148.


NAIL LACQUER nr 125 posiada formułę lakieru wzbogaconą w utwardzacz, który przedłuża trwałość lakieru do 7 dni. Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakier. Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakieru. Profesjonalny pędzelek, doskonale rozprowadza lakier na płytce paznokcia, nie tworząc smug. Lakier pojemność 15 ml cena ok 23zł
SAND LAQUER nr 148 to lakiery, stworzone w nowej technologii dającej efekt piaskowej tekstury
na paznokciach.Specjalna kompozycja składników, optymalne krycie i gestość masy nadają paznokciom wyjątkowo oryginalny satynowy wygląd. Lakier zawiera matowe i błyszczące drobinki o delikatnej strukturze piasku. Pełny efekt Sand uzyskiwany jest po całkowitym wyschnięciu lakieru. Lakier pojemność 15 ml cena ok 23zł

2 komentarze:

  1. SAND LAQUER nr 148 - świetny kolorek ! ;) Podoba mi się! :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)