niedziela, 13 marca 2022

Faktoria perfum. Lane perfumy dla kobiet i mężczyzn.

Po długiej przerwie wracam do Was z nowym wpisem. Moja ulubiona kategoria (poza książkami oczywiście) to perfumy. Jak ja kocham piękne zapachy, które są trwałe no i do tego nie drogie. Tym razem mój wybór padł na  perfumy lane z Faktoria Perfum. Jesteście ciekawi jak się spisały? Zapraszam do czytania.


 
Faktoria perfum to internetowa perfumeria, w której znajdziesz odpowiedniki perfum kultowych zapachów dla kobiet i mężczyzn.Wybór jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie.
Perfumy lane zapakowane są w czarno - białe proste opakowanie, a w środku kryje się prosty, szklany ale elegancki flakonik z czarną nasadką. Jedne nasadki są okrągłe, a inne kwadratowe co widać na moich zdjęciach. Rano śpiesząc się do pracy nigdy nie wiedziałam jak będę pachnieć, taka słodka pachnąca niespodzianka (w opakowaniach są nie do odróżnienia).
Wybrałam pięć zapachów, kierując się moimi ulubionymi nutami zapachowymi. Nie sugerowałam się oryginalnym zapachem bo prawdę mówiąc nigdy nie miałam okazji ich używać.
Zamienniki perfum znajdziecie w trzech różnych pojemnościach: 35 ml, 55 ml i 105 ml.

170 Faktoria Perfum - odpowiednik Versace Bright Crystal Absolu

 Wyrazisty owocowo - kwiatowy zapach. Nuty jakie charakteryzują ten zapach to nuta lodu, yuzu i owoc granatu (nuty głowy), piwonia, lotos, magnolia, malina (nuty serca), bursztyn białe piżmo, mahoń (nuty podstawy).
Odpowiednik Versace bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo lubię tą nieokreśloną nutę, która wyróżnia się i wybija ponad wszystkie.
 
117 Faktoria Perfum - odpowiednik Dolce & Gabbana Light Blue 
 

Kolejny owocowo - kwiatowy zapach dodatkowo z nutami drzewnymi. Nuty głowy to hiacyntowiec, jabłko, sycylijski cedr. Nuty serca to bambus, biała róża i jaśmin. Natomiast nuty podstawy to ambra, drewno cytronu i piżmo. 
Uwielbiam ten zapach, jestwręcz stworzony dla mnie. To zapach, który kojarzy mi się z ciepłym latem i słodkimi owocami. Wbrew temu co zawsze jest pisane przy takich zapachach - idealny na lato, ja właśnie zimą lubię otulać się  takimi zapachami. 

299 Faktoria Perfum - odpowiednik Lancome La Vie Est Belle L'eclat 
 

 Świeży kwiatowy zapach z orientalną nutą. Nutami głowy w tym zapachu są bergamotka, mandarynka i frezja. Nuty serca to irys, jaśmin i kwiat pomarańczy. Nuty podstawy to wanilia, paczuli i drzewo sandałowe. Ten zapach jest zdecydowanie najcięższy wśród tych , które wybrałam. Orientalna nuta przejęła prowadzenie. 

101 Faktoria Perfum - odpowiednik Marc Jacobs Daisy
 

Promienny, kwiatowo - drzewny zapach to zdecydowanie mój faworyt. Słodkie nuty głowy poziomki leśne, czerwony grapefruit i liście fiołka. Nuty serca gardenia, jaśmin, fiołek. Nuty podstawy piżmo, wanilia i white woods. To jest kolejny zapach, który pokochałam i tak świetnie wtapia się we mnie. Spryskując się nim rano czuję, że to już puka lato do moich drzwi. 

308 Faktoria Perfum - odpowiednik Lacoste Essential Homme
 

Na koniec coś dla panów drzewno - aromatyczny zapach. Nutami głowy są bergamotka, mandarynka i liście czarnej porzeczki. Nuty serca to pieprz i róża, a nutami podstawy są paczuli i drzewo sandałowe. chociaż wybrałam go w ciemno mężowi bardzo przypadł do gustu. To zapach, w którym drzewne nuty wybijają się przed inne.

Zamienniki oryginalnych perfum to fajna opcja dla osób, które lubią mieć duży wybór trwałych perfum za niewielkie pieniądze. Francuskie perfumy z Faktoria Perfum są bardzo trwałe. Nawet po całym dniu zapach był wyczuwalny na ubraniu. 
Zdecydowanie będę odwiedzać ten sklep częściej i poznawać kolejne zapachy.  
 
Używacie zamienniki perfum? A może znacie Faktoria Perfum?

7 komentarzy:

  1. Ja lubię słodkie zapachy i używam takich zamienników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam zamienników perfum i jestem z nich bardzo zadowolona. Tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam perfum, dezodoranty - tak od czasu do czasu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji testować tych perfum, ale wydaje się to interesujące. Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wbrew pozorom zakup perfum to wcale nie taka prosta sprawa. Wybór jest ogromny, dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)