niedziela, 21 listopada 2021

NIEBIESKAWY ZEGAREK RETRO CASIO.

Dziś mam dla Was post, który zainteresuje nie tylko panie ale również panów, szczególnie tych, którzy lubią nosić zegarek.
Co prawda do świąt jeszcze trochę czasu ale prezenty warto przygotować wcześniej, a być może kogoś zainspiruje i będzie miał gotowy pomysł na  świąteczny prezent. 
Zapraszam.


 

 Zegarek kiedyś służył nam do sprawdzania godziny, a przy okazji był dodatkiem. Czasy jednak się zmieniły i teraz zegarek to też wymyślny gadżet. Mierzenie pulsu, liczenie kalorii czy kroków to nieliczne funkcje, które posiadają popularne smartwache. Jednak ja postawiłam na tradycję i prostotę, którą mój mąż lubi i jest jej zawsze wierny.
Wspólnie wybraliśmy niebieski zegarek w stylu retro. No tak, to taki powrót do przeszłości, do lat w których się wychowaliśmy i podobne zegarki były na tamte czasy luksusem.


Niebieski zegarek w stylu retro jest prosty jednak ma swoją klasę, pasuje do luźnego, codziennego ubioru jak i do koszuli czy garnituru. Jego dominującym kolorem jest klasyczna czerń jednak to co go wyróżnia to wyrazisty kolor tarczy w niebieskawym kolorze, która zmienia się w zależności od kąta padania światła. 
Zegarek posiada 3 funkcyjny budzik, który obudzi największego śpiocha.  Dodatkowo zegarek posiada kilka stref czasowych, timer i  kalendarz. Ważną cechą  jest to, że zegarek jest wodoszczelny, a to na pewno docenią panowie, którzy używają go na co dzień i żadnej ciężkiej pracy na zewnątrz się nie boją. Bateria posiada trzyletnią żywotność. Całość wykonana jest solidnie.

Warto zwrócić uwagę, również na cenę, która nie jest wygórowana i mogę powiedzieć, że zegarek wart jest swojej ceny, do tego na pewno posłuży długie lata.
Wspomnę jeszcze o pasku zegarka, który jest gumowany jednak ręka pod nim się nie poci, a dzięki temu zegarek jest wyjątkowo lekki.
Marka Casio od wielu lat produkuje zegarki, które wciąż cieszą się dużą popularnością.

Czy warto kupić zegarek dla mężczyzny w prezencie? Myślę, że tak ponieważ jeśli trafimy w gust lub wybierzecie go wspólnie (tak jak to było w naszym przypadku) to będzie towarzyszył mu przez długi czas. W końcu zapytany na ulicy o godzinę sprawdzi ją na zegarku, a nie telefonie ;)

Podsumowując uważam, że zegarek Casio to świetny prezent, który można pochwalić za jakość wykonania, niebanalny wygląd oraz wyjątkowo przystępną cenę.

Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent zajrzyjcie na stronę Trendhim a być może znajdziecie coś co wpadnie wam w oko i będzie świetnym pomysłem na prezent.


22 komentarze:

  1. Bardzo lubię zegarki, ale sama ich nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się ten zegarek, miałam kiedyś jeden z tej marki i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie i elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zegarek, świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny model . Zegarek prezentuje się doskonale. Pozdrawiam serdecznie 🌿🌿🌿🌿🌿🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten zegarek :) Zegarki to super pomysl na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie zegarki. Czekam na model retro dla Pań ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ładny ten zegarek. Podoba mi się niebieskie tło. Też myślę, że zegarek jako prezent to bardzo fajna opcja, tym bardziej jeśli wiemy, że ktoś akurat się za nim rozgląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna noszę zegarki tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Ten jest elegancki i funkcjonalny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice and elegant, thanks for sharing.
    I hope you'll visit my last post. Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje, w sam raz na prezent :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Ładny, ja jestem miłośniczka zegarków :) Uwielbiam je! Tylko rzadko je noszę, bo w pracy mam służbowy a w domu to nie zakładam :) Można by powiedzieć, że tylko na wyjścia :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Sylwio. Mam jeden elektroniczny, a raczej opaskę - która tłumacząc z angielskiego nazywa się "Twój Zdrowotny Anioł Stróż". Potem - w prezencie dostałem jeden tradycyjny zegarek - Marki Perfect. I jeszcze do smartfona - dostałem Mi Watch - którego nie mogę za nic "rozkminić". Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny zegarek, ale nie mam komu podarować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)