wtorek, 7 września 2021

The wish. Poradnik spełniania marzeń. Bill Griffin - recenzja książki.

 34/2021

Nie przepadam za poradnikami bo w zasadzie nie potrafię wprowadzić złotych rad z książki w życie. To książki, które raczej wertuje niż czytam od deski do deski. Jednak ostatnio w bibliotece podczas wprowadzania książek do systemu ta pozycja przykuła moją uwagę, a po przewertowaniu jej miałam na nią ochotę. Jesteście ciekawi o czym jest poradnik spełniania marzeń? Zapraszam do czytania.


Opis z okładki:

 ""Chciałbym być lepiej zorganizowany"
Po prostu zrób, co masz zrobić i przestań szukać durnych wymówek, ty leniwa fujaro. Sorry, trochę przesadziliśmy"
Pewnie zastanawiacie się czym różni się ten poradnik od innych dostępnych na rynku? Książka to zbiór 99 najbardziej popularnych życzeń z całego świata, które ludzie wpisali w aplikacji Crowdwish. Życzenia są różne: mało poważne, śmieszne i takie które naprawdę mogą zmienić życie. Jednak cała książka jest napisana w żartobliwy sposób. Czytając sposoby jak zrealizować swoje życzenie nie raz zanosiłam się śmiechem.

 
""Chciałabym umieć poradzić sobie ze straszną teściową." 
Trudna rzeczywistość jest następująca: mimo że teściowa bywa apodyktyczna, samolubna i obdarzona słuchem selektywnym - i tak lepiej traktować ją uprzejmie."
 
Czy ta książka wniesie coś do naszego życia? Prawdopodobnie nie ale rozbawi nas na naprawdę długi czas i pochłoniecie ją naprawdę w ekspresowym tempie. Chyba, że nie lubicie takiego podejścia do życia i tematu spełniania marzeń.
To jest pierwszy poradnik, który przeczytałam od deski do deski i to w jeden wieczór. Efekt bolący brzuch od nadmiaru śmiechu.
 
Autor: Bill Griffin
Tłumaczenie: Ewa Ziembińska
Gatunek:poradnik
Wydawnictwo: Muza
Ilość stron: 224
Data wydania: 23 maja 2018
 
Co myślicie o takich poradnikach? 

9 komentarzy:

  1. Nie mówię nie, ale w najbliższym czasie na pewno nie znajdę czasu na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż Sylwio - mam jeden audiobook - Katarzyna Miller - "Nie bój się życia". Wcześniej książka - polecam serdecznie. A powyższy - jeśli jest się z czegoś śmiać - to czemu by nie sięgnąć? Będę miał na uwadze. Pozdrawiam, dziś miałem aktywny dzień, a jutro Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja i wniesie dużo, no bo właśnie ten śmiech, a śmiech to najlepsze lekarstwo. Także bardzo mi się spodobała ta propozycja i sama chętnie się pośmieję. :) Pięknego dnia, pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka idealna dla mnie :D Muszę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie sięgam często po poradniki i tym razem, chyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że przy tej ksiażce można się pośmiać. Myślę, że to idealna ksiażka na wieczór, gdy chcemy przeczytać coś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam wcześniej tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest zupełnie nowy typ poradników. Z chęcią przeczytam. Ciekawi mnie, ile moich marzeń zalicza się do tych najpopularniejszych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)