sobota, 17 lipca 2021

Balsam do paznokci Tisane 2x5.

 Pewnie każda kobieta lubi mieć piękne, zdrowe i zadbane paznokcie, prawda? Ja do tego uwielbiam kiedy są długie. Niestety nie zawsze takie są dlatego stosuje odżywki do paznokci oraz balsam. I właśnie o nim dzisiaj będzie mowa.

 Opis ze strony:
 
Nowa wzbogacona formuła ! Tisane 2x5 nabrał nieco miodowo - rokitnikowego koloru. 
Dlaczego?
Wzbogaciliśmy nasz balsam do paznokci o miód i olej z rokitnika, który dostarcza paznokciom mikroelementów, witamin z grupy B, E oraz prowitaminy A.
 
Więcej na stronie Farmapol


 Balsam zamknięty w plastikowym słoiczku z odkręcaną nakrętką. Słoiczek niewielki w zasadzie zmieści się wszędzie jeśli mamy potrzebę nosić go ze sobą. Konsystencja gęsta i zbita, o żółtej barwie i przyjemnym zapachu. Balsamik jest tłusty ale w miarę szybko się wchłania wokół paznokci i na nich samych.


 Balsam stosowałam około miesiąca w miarę regularnie (chociaż z tym różnie bywało) raz dziennie i zawsze wieczorem. W tym czasie nie malowałam paznokci, dałam im odpocząć. Jaki efekt? Paznokcie urosły do odpowiedniej długości bez łamania się. Skórki wokół paznokci nie zadzierały się i stały się miększe.
W zasadzie czego potrzeba więcej?
Malutki słoiczek 4,5 grama kosztuje około 11,00 zł w wybranych aptekach. Listę znajdziecie na stronie Farmapol.
 
Znacie ten balsam? |A może stosujecie coś innego do paznokci?

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że są zauważalne efekty. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam problem z zadzieraniem się skórek przy paznokciach, więc chętnie wypróbuję ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę Sylwio Paniom w rodzinie. Mama moja regularnie chodzi do kosmetyczki. Przesyłam pozdrowienia z dusznego południa Kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tak dobrze działa. Muszę wypróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję ten balsam, a wiem, że przyjaciółka ma mi podarować opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się to chyba nie sprawdzi... mam tendencję do gryzienia pazurów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale przy okazji wypróbuję :) Na razie mam co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, chętnie wypróbuję. Obecnie stosuję odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że są specjalne kremy do paznokci :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tisnae uwielbiam, choć balsamu na paznokci i skórek jeszcze nie miałam :) chętnie kupię sobie na zimę, kiedy mam największy problem ze skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znałam markę, ale nie wiedziałam, że mają produkty do pazurków :) ostatnio kupiłam sobie lepsze lakiery do paznokci i tytanową odżywkę, więc liczę że to jakoś pomoże, choć kremowo-miodowa konsystencja kosmetyku do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)