czwartek, 11 marca 2021

Skórzany męski portfel Lucleon - Trendhim.

 Kochane Panie...pamiętałyście że wczoraj swoje święto mieli Panowie? Z tego miejsca pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkich mężczyznom, którzy będą mieli okazję to czytać. O swoim mężu pamiętałam i już dawno prezent przygotowałam. Wybieraliśmy go razem bo jestem tego zdania, że najlepszy jest ten trafiony prezent. Co wybrałam? Zobaczcie.


Dobry i trwały portfel to podstawa wyposażenia każdego mężczyzny (kobiety zresztą też). Na co zwrócić przede wszystkim uwagę? Oczywiście na wykonanie i materiał z jakiego został wykonany portfel. Postawiliśmy na miękki szaro - kasztanowy skórzany portfel. Na wewnętrznej części portfela wytłoczono jest logo Lucleon. Portfel składany podwójnie wyposażony jest w wiele  przegródek i schowków. Zawiera 10 miejsc na karty i 6 wewnętrznych przegródek oraz 2 duże przegrody na pieniądze. Dodatkowo znajduję się wysuwana klapa, która może idealnie posłużyć na przechowywanie dokumentów Dużym plusem jest przegródka na monety zapinana na dwa zatrzaski więc nie wypadną niespodziewanie pieniądze z portfela.
Największym plusem portfela jest specjalna gruba i mocna podszewka, która chroni przed otarciami czy rozpruciami, a dodatkowo blokuje odczytywanie chipów na kartach. W tych czasach bezpieczeństwo jest naprawdę ważne, a jeśli idzie to w parze z elegancją to jest naprawdę duży plus.



 

Czy potrzeba czegoś więcej? No może żeby zawsze był pełny ;) Portfel pomimo tak dużej ilości przegródek nie jest duży. To standardowy rozmiar, który idealnie mieści się w męskiej kieszeni. Nieskromnie przyznam, że mąż naprawdę jest zadowolony z portfela. Pewnie zastanawiacie się nad ceną tego portfela? Przyznam szczerze, że jest ona przystępna i naprawdę zadowalająca biorąc pod uwagę materiał i wykonanie. To tylko jeden z naprawdę sporej kolekcji portfeli jaki znajdziecie na stronie Trendhim.
Pewnie myślicie, że niczym Was już nie zaskoczę?  Otóż  macie zapewnioną darmową dostawę za zakupy powyżej 149 zł.
 
Co myślicie o takim prezencie? Czy Panowie w waszej rodzinie byliby zadowoleni z takiego prezentu? 
 
 
 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Mój mąż ma podobny portfel. Ten także mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia. Fakt - dobry portfel to rzecz bardzo dobra. Swój otrzymałem na Święta Bożego Narodzenia w 2017 - ym roku. Pozdrawiam Sylwio, post świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządny portfel przetrwa wieki. Swój od męża dostałam 12 lat temu i do tej pory służy tak jak powinien.

      Usuń
  4. Całkiem i ładny i nawet wygodne przegródki. Osobiście lubię takie w damskich portfelach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś widziałam taki fajny dodatek do portfeli, który posiada ochronę RFID. Tez bardzo fajna opcja, wiec warto o tym pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bardzo porządny wygląda ten portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i praktyczny :) Dobry jakościowo portfel jest świetną inwestycją i opcją na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki i mieści się w kieszeni, fajny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)