poniedziałek, 3 lutego 2020

Nikomu nie powiem. Catherine McKenzie - recenzja książki.

4/2020

 Tym razem wybierając kolejną książkę do recenzji kierowałam się przede wszystkim opisem, który sprawił, że poczułam przyciąganie. Czułam, że to książka idealna dla mnie.
Jak był w rzeczywistości? Zapraszam na recenzję.


"Co przytrafiło się Amandzie Holmes?
Minęło dwadzieścia lat, od kiedy została znaleziona w łodzi.
Jednak nikt nie usłyszał zarzutów"


Opis z okładki:


Przenosimy się do roku 1998, w którym ginie Amanda. Została znaleziona w łodzi na terenie posiadłości Camp Macaw gdzie dziewczyna  na obozie spędza wakacje. Co stało się tamtej nocy nikt nie wie chociaż podejrzenia spadają na Ryana MacAllistera - syna posiadłości Camp Macaw. Ostatecznie nikt nie został pociągnięty do odpowiedzialności.
Dwadzieścia lat później po nagłej śmierci rodziców rodzeństwo MacAllisterów wraca do obozu by usłyszeć ostatnią wolę ojca i zdecydować co zrobić z nieruchomością. Piątka rodzeństwa i Sean Both dozorca ma jednak odmienne zdanie. Niestety sprawa komplikuje się po odczytaniu testamentu, w którym jednym z warunków było odnalezienie winnego śmierci Amandy.

Wydarzenia jakie dzieją się możemy dostrzec z wielu perspektyw gdyż rozdziały zostały rozdzielone między rodzeństwo, Seana oraz Amandę. To daje nam szerszy obraz przebiegu wydarzeń. Co ciekawe do głosu została dopuszczona Amanda, która opowiada co zaszło przed zbrodnią jak i tuż po niej. Więc śledzimy wydarzenia z roku 1998 oraz teraźniejsze z wielu stron.
Początkowo myślałam, że będzie tego za dużo i na pewno gdzieś po drodze zgubię wątek jednak im dalej tym książka wciągała coraz bardziej. Wytypowanie mordercy wydawało się banalnie proste i przy wybraniu dwóch potencjalnych osób żadna z nich nie okazała się tą właściwą.
Dla fanów kryminałów i thrillerów psychologicznych to świetna pozycja, którą warto przeczytać.



Autor:Catherine McKenzie
Tłumaczenie:Klaudia Wyrwińska
Gatunek: thriller psychologiczny
Wydawnictwo: Niezwykłe
Ilość stron: 354
Data wydania: 8 stycznia 2020

Książkę można kupić na stronie wydawnictwa w promocyjnej cenie >klik<
 Książkę zgłaszam do wyzwania Olimpiada Czytelnicza.

25 komentarzy:

  1. Nie moje klimaty, ale ciekawie się zapowiada ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio szukam jakiejś luźnej książki, która właśnie pochłonie mnie :D Taki kryminał może nie byc zły :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie była to raczej obyczajówka z elementami thrillera, ale całkiem ciekawa, zwłaszcza w drugiej części

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam thrillery psychologiczne i bardzo się cieszę, że ten czeka już na moim czytniku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam thrillery psychologiczne i bardzo się cieszę, że ten czekaj już na czytniku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. o cos dla mnie, zaraz poszukam czy jest ebook i sobie poczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fani thrillerów nie powinni być zawiedzeni. Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się prezentuje. Lubię takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może kiedyś się skuszę na tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesująca recenzja, może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny thriller psychologiczny, który ciekawie się prezentuje. Nie ma pojęcia czy się skusze, obecnie mam dużo książek na półce, które nadrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi bardzo zachęcająco, ale pierwsze pytanie jakie mi się nasuwa: skoro Amanda była narratorem również po jej śmierci to ona w końcu żyje czy nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie coś dla mnie! Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie się zapowiada - napewno przeczytam , tą książkę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie się zapowiada. Myślę, że by mnie wciągło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie jest pierwsza pochlebna recenzja tej książki, jaką czytam. pora się chyba nią nieco bardziej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę miała ten tytuł na uwadze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam książek od kilku lat, jednak bardzo chciałabym do tego wrócić. Sama recenzja książki mi się podoba, ale nie jestem w 100% pewna czy będzie dobra po tak długiej przerwie, a nie chciałabym zrezygnować w połowie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kryminały, a ten zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka dla mnie :) Jak tylko wystarczy sił i czasu to chętnie przeczytam :)
    Już 4 książka w tym roku?
    Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już mi się podoba, lubię takie książki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)