środa, 21 listopada 2018

Nietypowa Matka Polka - recenzja książki.

47/2018

Chyba wszyscy znają bloga Nietypowa Matka Polka. Jedni ją kochają, a inni nie znoszą jego ciętego języka. Jedni śledzą go na bieżąco, a inni poczytają "niby to przypadkiem". Mi się zdarzyło parę razy trafić na jej bloga zupełnie przypadkowo i za każdym razem śmiałam się z tego co matce czwórki dzieci może się przydarzyć w życiu codziennym.
Zapraszam na recenzję książki, która jest zbiorem tego co dzieje się w życiu Nietypowej matki.

Opis z okładki:


Cóż można napisać o tej książce? Śmiech, śmiech i jeszcze raz śmiech. Uwielbiam śmiać się czytając książkę, a to lektura, która rozbawi nas do łez. W czasach kiedy matki ścigają się pokazując jakie są "idealne" fajnie poczytać kogoś kto nie ukrywajmy tak jak my jest po prostu normalny, jest zmęczony, nieumalowany, a czasem ma po prostu wszystkiego dość. To właśnie obraz nietypowej i nieidealnej matki, z którą możemy się utożsamiać. 
To lektura, która pomimo wszystko pozwoli na siebie spojrzeć łagodniejszym wzrokiem, oderwać się od tej idealności, którą kreuje internet.
Gdyby spojrzeć na to z drugiej strony można powiedzieć, że jesteśmy Idealnie Nietypowymi Matkami Polkami :)
Książkę czyta się wręcz w błyskawicznym tempie i wraca do niektórych fragmentów szczególnie kiedy mamy gorszy dzień.


"Nietypowa Matka Polka" to książka idealna dla każdej matki, to świetny prezent pod choinkę i najbardziej skuteczne lekarstwo na chandrę.
 

Autor: Anna Szczepanek
Wydawnictwo: Edipresse

Ilość stron: 320
Data wydania: 22 sierpnia 2018
Książkę można kupić na wielu stronach w promocyjnej cenie.


https://www.facebook.com/edipresseksiazki/

Książkę zgłaszam o wyzwania:
http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/11/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie.html


Poczytujecie Nietypową Matkę Polkę? Kto z Was czytał jej książkę?

21 komentarzy:

  1. Zamierzam podarować tę książkę mojej siostrze, która jest młodą mamę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w przyszłości ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie znam tego bloga ;)
    Za to książkę chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale po twojej recenzji myślę, że musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam książki, ani bloga, nie jestem matką i nie mam w planach zostać, więc tematyka parentingowa jest mi obca. Acz fajnie, że książka wyrywa się z tej tendencji do dążenia do skrajnego ideału i pokazuje, że chwilę słabości są rzeczą normalną i powinny być akceptowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się składa, że nie znam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca książka, też muszę się w jakąś zaopatrzyć <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba nie wszyscy znają, o blogu słyszę po raz pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety o blogu słyszę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O maj gad ja właśnie dziś mam taki gorszy dzień...

    OdpowiedzUsuń
  11. O niej jeszcze nie słyszałam... dzięki za namiar na fajne miejsce w sieci!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że ostatnio widziałam tę książkę w sklepie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog..! zapraszam do mnie dopiero zaczynam<3

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog..! zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  15. U "nietypowej matki Polki" jeszcze nie byłam. Książka może być fajny prezentem mikołajkowym dla moich córek - młodych mam.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie słyszałam jeszcze o takim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)