niedziela, 5 czerwca 2022

Makijaż w odcieniach różu.

 Ostatnio w wolnym czasie zaczęłam kombinować z makijażem. W zasadzie poza Wami nikt więcej nie widzi ich bo na ulicę nie wiem czy bym wyszła w takich odcieniach. Odkąd zaczęłam się malować zawsze cienie gościły tylko w jednym odcieniu i tak chyba już zostanie, ale próbować można, prawda?
Dlatego zapraszam Was na post pokazowy z nowym makijażem.



Do makijażu użyłam paletki, którą kupiłam rok temu Makeup Revolution x Friends Forever Flawless I'll Be There For You.
Odcienie użyte do makijażu to te trzy ostatnie z dolnego rzędu: Doll House, Jellyfish oraz Whom. W kącikach oczu użyłam odcienia Ick.
 

 
 
Dodatkowe kosmetyki które użyłam do makijażu:
  •  ultra lekki hdydrożel  Aquashot - Soraya
  •  podkład LUXE z Avon odcień Nude Bodice
  •  matujący puder prasowany Bell 2 Skin
  •  Eyliner w płynie Glameyes Glam Team Faberlic
  •  kredka z Mark Avon w odcieniu Soft Brown.
  •  Avon Unlimited - tusz unoszący rzęsy
  •  kremowa szminka Creme Legend o odcieniu >Five Star<
No i to wszystko. Znów przeważają kosmetyki z Avon ale lubię z nich korzystać. Praca w Avon musi być miła, kiedy ma się dostęp do tych wszystkich kosmetyków.
 


 

 Jak Wam się podoba makijaż? Proszę być łaskawym dla laika takiego jak ja ;)

10 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny, wygląda jak profesjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, dałabym jeszcze trochę różu, ale może to aparat "zjadł" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, aczkolwiek to zdecydowanie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tym różu kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym różu kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne kolorki! Przepiękny makijaż! Zachwyciła mnie ta paletka- jeszcze z motywem moich ulubionych Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię różowe kolorki w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie kolor Doll House :), cała paletka też urocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)