środa, 1 grudnia 2021

Pielęgnacja włosów z kosmetykami Venita Henna.

 O włosy lubię dbać i w zasadzie lubię swoje włosy. Co prawda puszą się i przez swoją gęstość i grubość ciężko je ujarzmić. W tej sferze testuje, próbuję i ewentualnie zostaję jeśli sprawdzą się tak na sto procent. Tym razem przetestowałam kosmetyki do włosów Venita Henna. Jak się sprawdziły? Zapraszam do czytania.


 Kosmetyki z Venita Henna dzielą się na Henna Care do pielęgnacji włosów oraz Henna Style do stylizacji włosów.

 


Henna Style to lakiery do włosów, które utrwalają fryzurę mając bogaty skład. W ofercie znajdują się trzy rodzaje:

  •  Strong pielęgnacyjny spray do stylizacji włosów z efektem mega utrwalenia. Co najważniejsza nie skleja włosów dając naprawdę fajne utrwalenie. I ten bardzo przyjemny zapach sprawił, że polubiłam się z tym lakierem.
  •  Termo to spray do stylizacji włosów z ochroną termiczną do 250°. To dla mnie najlepszy spray ponieważ moje włosy poddane są suszeniu i prostowaniu. Zapach również bardzo przyjemny.
  • Volume jak sama nazwa mówi lakier dodaje objętości i sprężystości włosom.  
Wszystkie te lakiery nie obciążają, nie sklejają włosów i nie są obciążane. każdy z tych lakierów ma ekstrakt z henny. Moim ulubionym i najczęściej używanym stał się spray z termoochroną. Teraz wysokie temperatury nie są mi takie straszne.
Pojemność każdego z nich to 200 ml, a cena to około 10,00 zł.
Więcej na stronie Venita 
 

 Z serii Henna Care dostępne są dwie wcierki - odżywki dzięki swoim składnikom zapewniają intensywną regenerację i wzmocnienie włosów. Z tej serii dostępne są:
  • Regenerating Conditioner intensywnie regenerująca do włosów i skóry głowy. Zawiera unikalne połączenie ekstraktów z jagód goji, henny, konopi i skrzypu.
  • Strenghthening Conditioner wzmacniająco - nawilżająca do włosów i skóry głowy. Zawiera unikalne połączenie ekstraktów z henny, bursztynu, skrzypu polnego oraz kofeinę.
Odżywki wcierki świetnie sprawdziły się na moich włosów. Obie odżywki  używałam na zmianę  po każdym myciu włosów, zamiast tradycyjnej maski. Niesamowicie przyjemny zapach długo utrzymywał się na włosach. Odżywek, wcierek nie spłukujemy. Włosy już po tygodniu stosowania stały się bardziej błyszczące, miękkie, a końcówki bardziej odżywione.
Pojemność 100 ml, a cena to około 10,00 zł
 

 I ostatni kosmetyk to olej rycynowy z serii Henna Care. No kto nie zna olejku rycynowego? Zastosowanie ma tak duże, że można stosować go na wiele sposobów.  Do włosów, ciała, paznokci. Olej jest w 100% naturalny z dodatkiem ekstraktu z henny. Olejek przyznam szczerze stosowałam nie do włosów, a do brwi na ich wzmocnienie i szybszy wzrost. Na tą chwilę efektów jeszcze nie widać ale wiadomo, że taka kuracja musi potrwać.
Olejek rycynowy o pojemności 50 ml, a cena to około 10,00 zł
 

 Ogólnie jestem bardzo zadowolona z kosmetyków i zapewne większość z nich zostanie ze mną na dłużej.
Znacie kosmetyki do włosów z serii Venita Henna? Jak się u Was sprawdziły?

8 komentarzy:

  1. I didn't heard this brand's product:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszalam wczesniej o tej firmie. Ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Tobie służą te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków . Dziękuję za przetestowanie i recenzję. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. O tych kosmetykach słyszałam i mam w planach ich przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super :) U mnie teraz w rozdaniu do wygrania jedna z tych wcierek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te kosmetyki, bardzo jestem zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale kosmetyki prezentują się ciekawie 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)