wtorek, 7 lutego 2017

Maska głębko oczyszczająca Mizon.

Firmę Mizon znałam jedynie ze słyszenia. Kiedy w jednym  z pudełek Liferia pojawiła się maska w końcu miałam okazję poznać maskę Mizon do demakijażu. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła zapraszam.


Maskę otrzymujemy w saszetce. Najważniejsze informację znajdują się na dodatkowej naklejce.

Opis:


Skład: 
Water, Glycerin, Methyl Perfluorobutyl Ether, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Disodium Cocoamphodiacetate, Hexylene Glycol, LaurylGlucoside, Potassium Cocoyl Glycinate, Sodium Chloride, Hydroxyacetophenone, Potassium Cocoate, Allantoin, Saccharide Isomerate, Sodium PCA, MoringaPterygosperma Seed Extract, Origanum Vulgare Leaf Extract, Chamaecyparis Obtusa Leaf Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Lactobacillus/SoybeanFerment Extract, Portulaca Oleracea Extract, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Polyquaternium-10, Urea, Citric Acid,Lactic Acid, Glycolic Acid, Butylene Glycol, Sodium Citrate, Arginine, Disodium EDTA, Parfum, 1,2-Hexanediol

Maska jest bardzo mocno nawilżona i ma bardzo przyjemny zapach. Sam płat ma idealne wymiary przez co świetnie trzyma się na twarzy i nie spada. Po kilku chwilach zaczyna powstawać gęsta ale lekka pianka. Zalecane jest trzymanie 5 -10 minut. Po tym czasie należy usunąć maskę. Przyznam, że aż żal było ją wyrzucać gdyż było na niej mnóstwo pianki.



Kiedy już ściągnęłam maskę zrobiłam delikatny masaż, po którym piany wytworzyło się jeszcze więcej. Po zmyciu skóra zrobiła się gładka i wyraźnie oczyszczona. Można wyczuć jakby skóra była zabezpieczona (nawilżona) tak jak po aplikacji kremu. 
Podsumowując maska oczyszczająca daje bardzo fajny i przyjemny efekt oczyszczenia. Taka pianka jest bardzo delikatna, a jednocześnie potrafi świetnie oczyścić skórę z makijażu, kurzu i martwego naskórka.
Cena niestety wysoka bo za taką jedną saszetkę musimy zapłacić 25,99 zł. W tej chwili w promocji 15,59 zł.


Mieliście może okazję używać tej maski? Jak się u was spisała?

70 komentarzy:

  1. Masek Mizona jeszcze nie znam, ale cena mnie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena dosyć wysoka... Maska wydaje się ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że produkt jest intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wspominała mi coś o tym koleżanka :D ale widzę, że i u Ciebie się sprawdziła <3 pozdrawiam. super wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnej maseczek z Mizona, ale ciekawią mnie niektóre ich rodzaje;) Ta oczyszczająca naprawdę jest ciekawą z tą pianką, choć cena jak za wymycie buzi jest trochę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie cena wysoka, ale dobrze że chociaż działa jak należy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam masek do oczyszczania twarzy, ale jak ktoś lubi to czemu nie, tylko że droga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tej maski, ale kiedyś ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głębokie oczyszczenie - coś takiego jest mi teraz potrzebne. Brałabym tę maseczkę w ciemno ;) Zwłaszcza na promocji!
    Pozdrawiam ciepło :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo ciekawa maska! Muszę się za nią rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt, jednak ta cena... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełni nie znam marki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej maski. Średnio mnie kuszą maski w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. 25 zł - o panie, tyle często za komplet idzie zapłacić, mimo to mam ochotę wypróbować tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądają takie maseczki z pianą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie znam marki ale maska wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cena zdecydowanie zniechęca. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Marki nie znam, lecz chyba patrząc na cenę nie poznam zbyt prędko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To akurat nie jest dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tej firmy, ale zapowiada się super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiej jeszcze nie miałam :P Muszę ją w końcu spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam maski, ale jak dla mnie droga jest. Ja nie używam maseczek bo nie potrzebuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej marce, fajnie, że Ci się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, fajnie że maseczka się sprawdza, ale cena niestety nie zachęca do jej zakupu :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba czas zacząć dbać o siebie, nigdy jeszcze takich masek nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam. Ciekawi mnie, ale cena faktycznie ciut wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jej, ale z tego typu masek zdecydowanie wolę robić sama takie w wersji skompresowanych :) moczę w różnych specyfikach i wychodzi dużo taniej a efekty są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam już tą maskę na Instragramie i muszę przyznać, że bardzo mnie kusi. Muszę sprawdzić jaką cenę ma na Ebay'u :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem jak sprawdziła by się u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Raczej nie używam takich kosmetyków pielęgnujących i chyba jednak nie skorzystam, 15,99 to cena, która niezbyt zachęca na taki produkt :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znam tej marki :) cena stosunkowo wysoka, aczkolwiek myślę, że raz na jakiś czas można sobie pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym przetestowała, tylko ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  34. O masce do demakijażu jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie maseczki, ale z ceną trochę przesadzili.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena nie zacheca, ale ktoś kto lubi testować różne maski i maseczki nie patrząc na cene na pewno z niej skorzysta. Ja wciąż szukam tej idealnej do mojej cery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale dlugaśny skład jak na taką prostą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieje , ze cena jest adekwatna do jakosci. Musze byc z maskami i peelingami ostrozna. Firmy nie znam. Ale zachecasz 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest naprawdę świetna ale mimo wszystko i tak cena jest za wysoka.

      Usuń
  39. Ciekawy produkt, ale troszeczkę cena za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam jej
    ale chętnie bym się jej bliżej przyjrzała ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawsze warto się głęboko oczyścić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię takie maski w płatku :) Tej akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  43. powiem szczerze, że firmy nie kojarzę, maseczka bardzo ciekawa, lubię od czasu do czasu takie maseczki w płatku stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam te maski, ale faktycznie zwykła cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię maski, ale chyba nie wydałabym tyle.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tej maski. Fajna ale cena straszna ! :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Cena troszkę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)