środa, 2 maja 2018

Szampon i odżywka Beaver.

Jakiś czas temu zostałam ambasadorką kosmetyków Beaver. Do testów otrzymałam szampon i odżywkę z linii Conditioning. Seria posiada właściwości wzmacniające i odżywcze, przywracające zdrowe i mocne włosy.
Jak się sprawdziła na moich włosach? Zapraszam.





 Szampon Lecithin Conditioning Shampoo

Delikatnie myje i usuwa alkaiczne pozostałości po zabiegach chemicznych. Wygładza i nawilża włosy, uzupełniając składniki odżywcze i koloid utracony po zabiegach koloryzacji włosów. Przywraca włosom naturalną miękkość i sprężystość. Pozostawia uczucie gładkości i miękkości, zapewniając włosom zdrowy połysk.

Skład:
Water (Aqua, Eau), Sodium Lauryl Sulfate Cocamide DEA, Dimthicone, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Zinc Pyrithione, Quaternium-82, Carbomer, Sodium Chloride, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Olea Europaea (Olive) Friut Oil, Zinc Sulfate, Tetrasodium EDTA, Lecithin, Hydrolyzed Corn Starch, Panthenol, Hydrolyzed Collagen, Methyichloroisothiazolinone, Cl 19140, Methylisothiazolinone.
 

Odżywka Lecithin Repairing Conditioner

Delikatnie odżywia, ułatwia rozczesywanie oraz wygładza naskórek. Wzmacnia włosy, odbudowuje zniszczone pasma po zabiegach ondulacji i koloryzacji. Przy częstym stosowaniu pomaga zachować miękkie, mocne i sprężyste włosy.

Skład:
Water (Aqua, Eau), Amodimethicone, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hydroxyethyl Cellulose, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Stertrimonium Chloride, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone And Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, Cl 19140,Cl 16035, Cl 42090.


Moje wrażenia z testowania tego duetu są jak najbardziej pozytywne. Sria jest idealnie przeznaczona do moich włosów, które naprawdę często są farbowane. Przez to włosom brakuje gładkości i miękkości.
Kosmetyki jakie otrzymałam są w testowych opakowaniach więc różnią się nieco od pełnowymiarowych opakowań.
Co najbardziej mi się spodobało to konsystencja szczególnie szamponu, jest on tak gęsty, że w pierwszym momencie myślałam, e pomyliłam buteleczki i złapałam za odżywkę. Po mimo swej gęstej konsystencji szampon świetnie nakłada się i rozprowadza na skórze głowy. Szampon ma bardzo przyjemny zapach. Już po samym spłukaniu szamponu włosy stają się mięciutkie i lejące takie jak lubię.
Odżywka ma konsystencję typową dla odżywek, nie przecieka przez palce i nie jest zbyt gęsta. Zapach pozostaje jeszcze na długo po wysuszeniu włosów. Efekt jaki daje wspólne używanie kosmetyków Beaver to włosy miękkie, gładkie i pięknie błyszczące włosy. 
Oba produkty stosuje już od 3 tygodni i widzę, że włosy wyglądają zdrowo. Czy są odżywione? Myślę, że tak bo po samym wygładzie wyglądają na zdrowsze. 

Firma Beaver posiada jeszcze kilka innych linii w ofercie, więc każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Warto dodać iż kosmetyki posiadają technologię ICS, która jest bogata w 19 odmian aminokwasów o potrójnej masie cząsteczkowej, pochodzących z naturalnego włosa i ułatwiających wnikanie składników do trzona włosa, odbudowuje i poprawia stan każdego pasma.

Więcej o kosmetykach znajdziecie na stronie Beaver >klik<

A czy Wy znacie kosmetyki firmy Beaver?
 

28 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie gęste szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy zupełnie. Ciekawe produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale mam swoich ulubieńcó jeśli chodzi o włosy więc nie szukam niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale ja ogólnie mało marek znam. hehehe Produkty bardzo interesujące, tym bardziej że lubię dbać o włosy. :)) Jak zawsze super recenzja. Uściski kochana. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecę te kosmetyki mojej siostrze, myślę, że u niej doskonale się sprawdzą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko spray do włosów z Beavera, ale takiej stricte pielęgnacji nie miałam jeszcze. Może przy jakiejś okazji się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej firmy. Gratuluję Ambasadorowania;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam zestaw, jest fajny tyle, że moje włosy trochę się piszą.

    OdpowiedzUsuń

  9. lovely post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon z wielką chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moim włosom przydałoby się wzmocnienie. nie miałam jeszcze kosmetyków Beaver

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o te firmie a jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz czytam o tej marce, wnioskuję z Twojej opinii że warto wypróbować szampon i odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można sprawdzić cen a szkoda. Skład drogeryjny mi się wydaje....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Z chęcią przetestowałabym szampon ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, chętnie bym poznała ... uwielbiam wszelkie próby:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ich miniaturki jakieś, nie było źle, poza ceną :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam do czynienia z miniproduktami marki Beaver i były nie najgorsze, choć nie zachwyciły mnie na tyle, by do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam wcześniej produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam jedną miniaturkę w zapasie i czeka grzecznie na jakiś wyjazd i testowanie :D marka sama w sobie zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tej marki i nawet nie słyszałam o niej do tej pory. Fajnie, że szampon jest gęsty, pewnie też jest wydajny dzięki temu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie znam tej marki, ale skoro chwalisz, to może kiedyś wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)