wtorek, 2 września 2014

Nowość na paznokciach :)

Wczoraj wybrałam się do sklepu chińskiego po lusterko, które mi się rozbiło i natknęłam się na to cacko ;)
Naklejki na paznokcie za bagatela 4zł. Pomyślałam czemu nie tym bardziej, że wzorek z panterką wpadł mi w oko.
Ładnie, szczelnie zapakowane strasznie mi się spodobały. Co prawda nie było jakiejkolwiek instrukcji w języku polskim, ale udało mi się  nie popsuć ;)
Naklejek jest 10 sztuk i trochę było mi trudno dopasować gdyż mam szerokie paznokcie ale wyszło nie najgorzej.
Według tego co przeczytałam nie trzeba żadnego podkładu na paznokciach, wystarczy oczyścić płytkę paznokcia oraz odtłuścić.
Naklejki są dosyć długie więc nie ma problemu przy dłuższych paznokciach.

Naklejkę obcięłam z długości i spiłowałam i powiem szczerze efekt mi się podoba.

A Wam jak podoba się efekt końcowy? Używaliście naklejek na paznokcie? Jak wrażenia?
Czekam na Wasze opinie i komentarze.
A i dam znać jak długo naklejka utrzymuje się na paznokciu przy normalnym użytkowaniu tzn. zmywanie, sprzątanie, gotowanie itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)