poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Smaczna kampania w TestMeToo

Czy znacie stronę TestMeToo? Mi udało się dostać do testów drugi raz. 


Po otrzymaniu paczki potwierdzamy to na stronie i mamy określony czas na test produktu. W tym wypadku było to 7 dni.

 Tym razem kampania wyszła bardzo smaczna. Do przetestowania otrzymałam Słodko - pikantny sos chilli Tao Tao.Słodko-pikantny sos to wyjątkowo aromatyczny i smakowity dodatek do kanapek, sałatek, mięs oraz ryb. Wzbogaca smak i dodaje ostrości innym sosom. Wspaniale uzupełnia dania z cebulą, kalafiorem czy kukurydzą. Znakomity jako dip, świetnie zastępuje keczup.
Pierwsze moje obawy sos chilli - bardzo pikantny... szczerze to bałam się spróbować :) Delikatnie, odrobinkę i wcale nie taki pikantny...jest pyszny!!!! Sos to delikatne połączenie pikantności ze słodką nutą.
Pierwszy test kanapka z wędliną polana sosem - rewelacja banalna kanapka staje się wyjątkowa.
Danie główne : karkóweczka polana sosem i pieczona w woreczku - gorąco polecam.

Wszystkim polecam sos Słodko - pikantny sos chilli Tao Tao. W mojej kuchni zagości na pewno na stałe.

Jeśli i Wy chcecie dołączyć do społeczności TestMeToo to gorąco zapraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)