poniedziałek, 5 grudnia 2016

The Secret Soap Store. Mydło pomarańcza z kurkumą.

Obserwując internet widzę, że mydła w kostce wracają do łask. Co prawda mają swoich przeciwników ale grono fanów rośnie. 
Na rynku znajdziemy naprawdę szeroką gamę naturalnych mydeł w kostce.
W moje ręce trafiło mydło z firmy The Secret Soap Store o zapachu pomarańczy i kurkumy. Zapraszam na recenzję.


Mydło rewitalizujące pomarańcza z kurkumą- przygotowane w 100% na bazie roślinnej: mydlanych wiór produkowanych z olejów roślinnych pochodzących z upraw kontrolowanych biologicznie. Podstawą wysokiej jakości mydła rewitalizującego jest połączenie oleju palmowego, kokosowego, oliwy z oliwek (extra virgin) z dodatkiem kurkumy. Nadto mydło jest wzbogacone: olejem jojoba, avocado, masłem Shea i naturalnym olejkiem ze słodkich migdałów i pomarańczowym.
Opis pochodzi stąd >klik<

Skład:


Mydełko zapakowane w dość ciekawy i atrakcyjny sposób. Przezroczysta folia i kawałek otoczki nie wiem jak z worka jutowego ;)
Samo mydło ma pomarańczowe zabarwienie i bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach, który wyczuwalny jest prze opakowanie. Ten zapach to takie świeże pomarańcze i prawdę mówiąc tylko je wyczuwam.
Samo mydełko w sumie wygląda niepozornie, zwyczajnie ale ma niesamowite właściwości. Ze względu na dużą zawartość kurkumy mydło działa przeciwzapalnie. Zalecane przy trądziku, łojotoku, łuszczycy i przewlekłych bakteryjnych chorobach skóry. Być może dlatego, że było używane regularnie nie wyskoczyły mi żadne niechciane niespodzianki.
Poza kurkumą i pomarańczą mydło wzbogacone jest o dodatkowe składniki aktywne: oliwa z oliwek, olej palmowy, olej kokosowy, masło Shea (Certyfikat), olej Avocado (Certyfikat), olej Jojoba, olej ze słodkich migdałów.
Mydełko jak na naturalny produkt bardzo mocno się pieni ale i świetne spłukuje.



Mydło jest trochę większe bo 110 gram i możecie je kupić w cenie 15,00 zł na stronie The Secret Soap Store.

Znacie to mydełko? Jak się u was sprawdziło?

78 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco, na dodatek ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne mydełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam tego mydełka ale bardzo chętnie bym je poznała ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Samą markę The Secret Soap Store znam ale z mydełkiem nie miałam przyjemności się spotkać. Opakowanie jest świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego mydełka, generalnie jakoś te w kostce nie są moimi ulubionymi aczkolwiek to wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się do mydełek w kostce przekonać :)

      Usuń
  6. To prawda że mydełka w kostce powróciły do łask. Sama się myję mydełkiem i dobrze się po nim czuję. Mydełka z kurkumą nie znam, ale kurkuma i inne składniki dobrze mi się kojarzą. Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy go jeszcze nie miałam ale wygląda ciekawie a zwłaszcza jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy nie miałam jeszcze chyba nie. Za to dawno, dawno temu, miałam mydło z kurkumą i było rewelacyjne. Może tylko poza specyficznym zapachem ;) Jak tylko zobaczyłam zapowiedź Twojego posta, od razu przypomniało mi się jego dobroczynne działanie. To mydło także musi być świetne! A jak uroczo opakowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu kurkuma praktycznie jest niewyczuwalna, a zapach to typowa pomarańcza :)

      Usuń
  9. Pięknie wygląda. Uwielbiam takie mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam żel pod prysznic z tej serii...pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go, jest tyle ciekawych mydełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz rację, sama mam spory zapas mydełek.

      Usuń
  12. Oj tak mydelka wracają i dobrze. Tylko ja zawsze wybieram hipoalergiczne. No niestety musze❤ ale to widzę tez i by mnie sie nadalo hihi😝 Ladnie duze❤ i musi bosko pachnieć nie?😏 caluski ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo naturalnych mydełek jest i hipoalergiczna.

      Usuń
  13. Pomarańczowe nuty uwielbiam o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełka nie znam, ale lubie takie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno żadnego mydła nie miałam, a zatem bym sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne mydełko. Lubię naturalne mydełka, ale lubię też jak coś się pieni to prawie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne, pieni się i do tego ślicznie pachnie :)

      Usuń
  18. Lubię zapach pomarańczy więc mydełko by mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale fajne mydełko na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam mydeł w kostce :( czasami kupię ale tylko dla zapachu i daję je do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda zachęcająco, ale jeszcze go nie miałam. Może jednak po zużyciu moich mydlanych zapasó się w nie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie mydełko uroczo zapakowane. Ja lubię mydła w kostce. U mnie w domu się takich używało i pomimo, że teraz częściej kupuję propozycje płynnych mydeł to do tych kostkowych powracam z chęcią. Zwłaszcza takie z porządnych mydlarni podbijają moje serce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie porządne mydełko zawsze jest dobre :)

      Usuń
  23. Tym mydełkiem trafiłaś idealnie w mój gust! Opakowanie, opakowaniem, ale jakie właściwości cudowne ma to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie mydełko z kurkumą by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za kurkumą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale muszę poznać :) Świetny post!
    Dzięki, że do nas wpadłaś, obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super mydełko uwielbiam o tej porze roku pomarańcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach pomarańczy może u mnie gościć cały rok :)

      Usuń
  28. Nie przepadam za mydełkami w kostce, ale te naturalne nawet nieźle się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) świetnie się sprawdzają naturalne mydełka :)

      Usuń
  29. Ahhh cudooo :o

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mydełko pomarańczowe pasuje do tej pory roku IDEALNIE ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie są to moje nuty, ale musi pachnieć świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż mam ochotę sprawić sobie takie mydełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam lubię naturalne mydełka, ale ich po prostu nie kupuję bo sama robię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem Twoje mydełka są naprawdę świetne :)

      Usuń
  34. Lubię takie mydełka bardzo i zapach pomarańczy także:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za mydełkami w kostkach, może kiedyś mi się to odmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie mydełka, tego zapach już mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie umiem przekonać się do mydeł w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest sporo takich osób ale to wszystko do pierwszego użycia mydełka :)

      Usuń
  38. Nie znam tego mydełka, ale lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię mydła w kostce, myślę, że bym się z tym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)