czwartek, 16 kwietnia 2015

Współprace i inne paczuszki :)

Dziś szybciutki, luźny pościk z nowymi paczuszkami. Kto ciekawy to zapraszam do czytania :)


Pierwszą paczuszkę otrzymałam od BANDI a w niej takie wspaniałości...


Stymulator wzrostu rzęs i brwi oraz wygrana w konkursie na fp BANDI Energetyzujący krem SPF 15, 35+ do tego próbki innych kosmetyków. Odżywkę już zaczęłam stosować zdjęcie rzęs przed zrobione i zobaczymy jaka będzie różnica po zakończonej kuracji. Przyznam się, że to będzie moja pierwsza odżywka do rzęs.
Druga paczuszka to współpraca z firmą Konrad.Pani Ania wybrała sama komplet bielizny dla mnie ale z wyborem trafiła w mój gust :)

Do opisania otrzymałam komplet bielizny Kasjana - biustonosz padded, stringi oraz figi.
Dziś odwiedziła mnie pan kurier z paczuszką z  . Tym razem do testowania grupa 1000 testerów otrzymała odświeżacze do samochodów. 

 
10 rodzajów odświeżaczy samochodowych. Na pierwszy ogień poszedł Perfect Day i zapach bardzo spodobał się zarówno mi jak i mężowi. Więcej napiszę jak wszystkie z mężem wypróbujemy :)
I ostatnia paczuszka jaką odebrałam przy okazji jadąc po lekarstwa to bluzeczka paryżanka, którą wygrałam na fp firmy Design by o la la



 To już wszystko :)

31 komentarzy:

  1. Super te rzeczy.. widac że sobie dużo protestujesz ;-)
    czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią poczytam więcej o odżywce Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile tych nowości - super, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My z mężem też testujemy te odświeżacze. Na pierwszy rzut poszedł Black. Pachnie jak męskie perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, bielizna piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości, miłych testów Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na paczuszkę z Biedronki ;) Gratuluję pozostałych paczuszek ;) Ta odżywka z Bandi zrobiła na mnie ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy do testów :) Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne rzeczy :)
    Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Bandi! Ciekawi mnie ta odżywka, na pewno przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja przegapiłam te testy Biedronki niestety :/
    super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo zapowiada się kapitalne testowanie :
    U mnie z biedronką była zabawna sytuacja, bo... zapamiętało mi złe hasło i tym sposobem nim mi przypomniało, to było już po czasie ;) szybko te Biedronki zawsze znikają. 2 minuty max i nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak oni to robią, że tak szybko się 1000 paczek rozchodzi.

      Usuń
  15. Ale super rzeczy dostałaś. Jestem ciekawa tych odświeżaczy. Ładną bluzeczkę wygrałaś:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) Bielizna piękna sama bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co lepsze:) odżywka do rzęs czy bielizna. Super współprace i gratuluję:) będzie spoooro do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)